Min gröna fina overall..

Änligen sytt klart min overall.. Tröttheten i ögonen är nu väldigt påtaglig men mina bokstäver är nu på plats på min gröna fina overall. Blev en liten snigel längst ner på byxbenet också. Lägenheten ser ut som ett slagfält och då menar jag på riktigt! Sitter just nu på golvet och skriver på datorn. Hm! Strykbrädan och strykjärnet står framme, fullt med disk och maten har torkat in i stekpannan och grytan. Bordet och soffan är täckt med tyger. Men orka - det får vara så!

Nej nu ska jag sova! Imorgon blir det en runda ner till stan och sen måste jag plugga på eftermiddagen. Har i alla fall varit ganska så effektiv idag (eller blir det igår?) och gjort samtligt frågor till seminariet på fredag. Så nu har jag bara läsandet kvar. Suck! Det tråkigaste.. Måste nog städa dessutom vare sig jag vill eller inte, men hellre det än att läsa förståss.

Tack för en trevlig afton och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback