Min första

Jaha, då har man varit på sin första ishockeymatch. Var faktiskt väldigt roligt och mycket läringsrikt också faktiskt. Vem visste till exempel vad hakning är för något? Vem kunde ana att det inte alls hade något med hakor att göra? Och vem kunde tro att det var så kallt i en ishall? Eller jo, vid närmare eftertanke förstod jag väl också att det skulle vara kallt. Problemet är att  jag brukar hoppa över det där med att tänka efter.

Måste ju även tillägga att vi givetvis höll på det vinnande laget Tingsryd! Sen kan man ju faktiskt undra lite vad tingsrydsbordna är för några egentligen, måste ju verkligen vara ett släkte för sig med den dialekten.. Och nej Emelie, jag pratar väl ändå inte så?!

Okej, så det här kanske var min första hockeymatch - men definitivt inte min sista!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, jag får väl erkänna att jag hade fel. Du pratar inte som dem. Inte precis som dem i alla fall.
Observera att jag faktiskt har skrivit mitt namn den här gången. Framsteg!

2007-02-21 @ 08:43:20
Postat av: malin

emelie lär sig mer och mer... nä din sista hockeymatch ska vi nog se till så att de inte blir..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback