Livskvalitet

Skulle bli en dag full med plugg men riktigt så blev det inte.. Sov ett bra tag eftersom jag var ute igår och sedan blev det bara ngn timmes plugg i bibblan (dock mest prat om trevliga saker och inte så mkt om juridik). Jag och Johanna kom nämligen på den briljanta idén att vi nog skulle ta oss ner till stan och gå ut och äta där. Så kinaresaturang blev det idag! Jag som egentligen bara skulle gå ett litet ärende på stan gjorde av med en hel del pengar. Hela fem tröjor och ett par byxor inhandlades och dessutom ett par flaskor med flytande innehåll till helgen då det verkar som om det blir en utgång i Karlskrona.

Jaha, så nu är det inte mycket pengar kvar på kontot.. Men det blev i alla fall en dag full med livskvalitet - något som faktiskt inte kan mätas i pengar! (försöker åtminstone intala mig det!) Får bli nudlar fram tills nästa studiebidrag kommer. Är väl bara lite drygt en månad kvar. Hm! Tur att hyran är betald åtminstone. Måste dessutom köpa en lagbok nu. Usch! Jaja.. Shoppingterapi är förmodligen det bästa som finns i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback