Krumelurpiller?

Hur mycket kan man egentligen drömma på en natt? Tankarna bara snurrar i huvudet.. Måste drömt 5-6 drömmar inatt (som jag minns i alla fall), är det normalt? Jag har då aldrig varit med om något liknande i alla fall.

Middagen hos Johanna igår var väldigt trevlig! Mästerkocken Johanna serverade lax. Efter middagen blev det en promenix med Johanna och Malin, en aning omogen sådan! Antar att vi alla tre har ätit krumelurpiller, "Kära lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur!", för det kan inte vara normalt att man uppför sig på ett sådant sätt när man går på universitet. Små barn roas lätt! Men så länge vi har kul behöver vi kanske inte ha dåligt samvete för att vi egentligen borde bete oss vuxnare? Tycker dessutom är det är mer vuxet att bete sig barnsligt än att försöka vara låtsas-vuxen, för det gör vi i alla fall inte! 

Idag ska jag försöka att umgås lite med min civilrättsbok. Hade hellre velat umgås med någon trevligare, ja vem som helst faktiskt, men måste försöka att ta tag i mig själv! Ikväll blir det hockeymatch, ja hör och häpna! Har aldrig varit på någon sådan tidigare så ska bli riktigt spännande..

Vad har du gjort ikväll och vad har du bestämt? Du sa att du behövde tid och du hade tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback