Helgen

Då lider även denna helg mot sitt slut.. Tiden går så väldans fort!

Utgången i Karlskrona i fredags var högst.. ja ovanlig kanske? Rolig är i alla fall fel ord men tråkig passar inte heller in för stundtals hade jag riktigt kul även om jag vid ett tillfälle inte ville annat än hem! Vet inte riktigt hur kvällen kunde sluta som det gjorde. Var mest lite småirriterad och trött och sedan blev det som det blev. Lite småkul för stunden var det dock. Mammas blick på väg hem var kanske inte så lättsam och så här i efterhand fattar jag inte riktigt hur jag tänkte. Haha! Hur det kommer sig att en viss person blev sur (eller svartsjuk?) förstår jag inte alls. Mysko typ du!

Lördagskvällen spenderades i min lägenhet på Campus tillsammans med Brattan. Var trevligt med lite Ronneby-besök! Vi lagade mat och tittade på melodifestivalen. En väldigt lagom kväll med tanke på att vi både var väldigt trötta. Brattan har precis lämnat Campus efter en sväng i stan tillsammans.
 
Så vad ska jag hitta på en söndagskväll som denna? Borde plugga, jag borde verkligen det! Men orkar inte.. Känner mest för att krypa ner under en filt med varm choklad och en tidning. Ja! Ska nog pinna iväg mot pressbyrån direkt och köpa mig något lyxigt att läsa..

Och nu i helgen får ni allt ta och boka in en utgång på Campus - så det så! Var länge sedan nu känns det som..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller fullständigt med dig - det var alldeles för länge sedan vi gick ut på campus. Får nog bli helgen det.. och förresten, det blir väl "tycka -synd-om-sig"-kväll på onsdag?

2007-02-11 @ 20:14:05
Postat av: Anonym

Oj, glömde meddela att det var jag som skrev förra inlägget. Men det var det.

2007-02-11 @ 20:14:35
Postat av: malin

personen över mig verkar ju framgångsrik med att skriva vem de är i från... hmm;=)men utgång blir det. frågan är ju bara vem den anonyma personen är som vill med...

Postat av: Emelie

Oj.. råkade nog missa skriva mitt namn andra inlägget också. Förvirrad är bara förnamnet.

2007-02-12 @ 12:19:49
Postat av: malin

nu har hon givit sig till känna. där ser man!

2007-02-12 @ 14:03:02
URL: http://starkast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback