filmtips

"Linas kvällsbok" - vilken film! Precis lagom idag.. Lättsam, gullig, pinsam och rolig. Mycket möjligt att vi höjde medelåldern en del men vi skrattade, ja gud vad vi skrattade! En sån där mysig film där man inte behöva tänka så mycket - precis en sådan film som jag behövde idag. Martin verkade dock inte allt för road men däremot jag, Malin och Johanna... Ojojoj! :)

Så känner du för att gå på en bio bara för att koppla bort allt en stund, tränga bort alla problem och skratta en stund - se den här extremt söta filmen! Räkna dock inte med att ha lika kul som vi - för du får inte gå dit med oss! ;P

"jag är allt som börjar på o, jag är okul, okysst, oskuld och allmänt ointressant."

"jag har rört en mänslig batong men jag har inte tittat på den. då skulle jag förmodligen gått hem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback