Dataokunnig?

Mycket jag har fått gjort idag då – eller inte! Totalt hopplös tänker ni väl då, men riktigt så illa är det inte (bara nästan)! Jag har faktiskt städat (ordentligt!) och bättre att ha gjort lite nytta än ingen nytta alls, eller? Har dessutom införskaffat ett antivirussystem. Undrar om det är jag som är totalt data-okunnig eller om antivirussystemen bara är till för de med lite vett innanför huvudet. Hm! Det är vid sådana här tillfällen man skulle behöva en pojkvän som fixar allt sånt där man inte förstår sig på.  

Ikväll ska det serveras porterstek i min lilla lägenhet. Och inte nog med det – god sådan också! Redan där i andra meningen fick ni svar på frågan ni alla ställde er – nej jag tillagar inte portersteken själv, det har mamma gjort!  

På tal om mamma blir det en liten hemresa imorgon för att sedan komma tillbaka hit på lördag tillsammans med Brattan. Nu ska jag ner i tvättstugan en sväng!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback