Dagboken - min hemliga historia!

Precis läst igenom min gamla dagbok och då menar jag inte bloggar och liknande som jag lägger upp här utan min personliga dagbok. Vad mycket skit den innehåller rent ut sagt. Orden som står där har verkligen gått från huvudet och rakt ut i pennan. Men trots att den innehåller mycket skit har den många gånger räddat mig från att inte säcka ihop fullständigt,  har hållit mitt humör i schack och stundtals har den nog varit min bästa vän. Skriver i den alltmer sällan, bara någon enstaka gång sen jag flyttade till Växjö. Är nog något positivt med tanke på att det som boken mest innehåller är ledsna och arga ord, många varför och många frågetecken. Dock är det mycket glädje också, skrivit väldigt detaljerat då hjärtan slagit lite extra. Haha! Väldigt kul att läsa.. Minnena blir så levande när man läser alla detaljerna som annars lätt försvinner med åren.

Ikväll blir det middag med Johanna och Malin. Bra! Det behövs.. Måste komma bort från dessa fyra väggar idag. Vet inte vad det är med mig men av någon anledning är jag väldigt sentimental..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback