Abstinens av att baka

Kom precis från en föreläsning med en väldigt.. ja speciell föreläsare! Och väl hemma nu i min lägenhet fick jag en väldigt lust av att baka. Öppnade kylskåpet och gick igenom mitt skafferi men var inte mycket där att hänga i julgranen direkt så blir nog inget bakande ikväll. Blir däremot en liten middag med Malin och Johanna och då även en liten filmvisning av "Plötsligt i Vinslöv". Nice! 

Baka kanske jag däremot kan göra tills på onsdag (det är min förhoppning i alla fall) då det är alla hjärtans dag. Hur jag ska fira det? Jo, det ska bli en liten träff med Johanna, Emelie och Lina (om inga andra ska med?) då vi ska se på Bridget Jones dagbok och vara allmänt tragiska. Eller kanske vi skulle pyssla lite och skicka en massa alla-hjärtans-dag-kort till varandra? "Du är snäll och har fina skor, därför tycker jag om dig!". Haha! Skriva plakat med "våga vägra kärleken" fanns också med på förslagslistan men vet jag inte direkt..

Utomlandsresa i slutet av sommaren? Hm.. Mkt möjligt om vi nu fullföljer våra planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback