-

Tröttheten har stigit och satt sig som en dunkande huvudvärk. Jäkla förkylning och dumma rinnande ögon! Ingenting vettigt är det på tv:n heller så vet inte vad jag ska hitta på i afton. Något plugg blir det i alla fall inte för för en gångs skull är jag faktiskt värd lite ledighet. Lägenheten är skinande ren (nästan i alla fall om vi bortser från disken!) och jag har suttit på bibblan i flera timmar idag.

Inte kan jag lägga mig så här tidigt heller? Visserligen skulle jag verkligen behöva en god natts sömn. Kanske skulle ta och gå en runda? Men är ju så kallt! Brr.. Men å andra sidan finns det väl inget dåligt väder utan bara dåliga kläder?! Hm... Undrar vem som har kommit på det där korkade ordspråket!


Kommentarer
Postat av: Estelle

Precis i samma sitts, va faken ska man göra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback