Varmvatten = lyx?

Saknar min lägenhet i Växjö för där finns det faktiskt VARMVATTEN. Varmvattensbredaren har gått sönder så vi kan inte duscha, inte diska i varmvatten, inte tvätta - ingenting! Inte så lätt att få tag i en rörmokare heller så här i juletider så antar att vi får vara utan varmvatten året ut. Får bli otaliga besök hos farmor och farfar inne i stan där de både har tvättmaskin och dusch.. Suck!

Idag ska jag och lillebror (minstingen) baka pepparkakor och göra diverse julgodis. Antar att han kommer tröttna efter fem minuter och sen får jag stå där med allt stök alldeles ensam - som vanligt! Men mysigt ska det i alla fall bli!

Kommentarer
Postat av: erika

haha, det brukar bli så ;)

Postat av: malin

jag har gjort julgodis idag. kan de tänka dig?

2007-12-20 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback