Världens sötaste!

Ja jag vet att jag har skrivit väldigt många blogginlägg idag. (Hm, kan ju undra om jag har något liv överhuvudtaget?!). Men mååååste bara lägga upp den här otroligt söta krabbaten. Tittade på lite gamla bilder och då hittade jag en bild som man inte kan göra annat än att le åt.. Det här är min lillebror Simon då han var runt ett år; han kunde inte låta bli att kisa mot fotografen, lite jobbigt med den där blixten. Tihi!

image435

Shit vad rund han var då.. Inte alls sig lik! Hehe.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh så söt! Kram

Postat av: Maria

Åh, han är ju bara för söt på bilden!!! Lilla Simon som nu inte är så liten längre :0)

2009-06-04 @ 16:32:02
URL: http://lillaminna.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback