Sista?

Mitt tillstånd kan bara beskrivas med ett ord; MÄTT! Jag och Josse har varit på kina-restaurang nu ikväll och undrar om jag inte har gått upp si sådär 30 kg bara ikväll (kan det vara möjligt?). Trevligt var det i alla fall (och gott!); blev en försenad julklapps- kombinerad med födelsedagsmiddag. Så Grattis och God Jul till dig kära Josse! Hehe.

Två arbetsdagar är nu till ända och nu kvarstår endast en arbetsdag till, förhoppningsvis min sista arbetsdag där överhuvudtaget. Inget ont om Ica Maxi i Ronneby, nej faktiskt inte. Jag vet att jag helst inte erkänner det  men såååå tråkigt är det faktiskt inte att jobba där utan kan vara riktigt riktigt roligt. Det är fart och fläkt, konstant nya människor och arbetskamraterna är helt enkelt toppen (tänk om chefen hade läst detta, då hade jag nästan varit värd en löneförhöjning, hehe!). Kanske inte ska säga för mycket dock; till sommaren kanske jag ändå sitter där bakom kassan och tänker "Men nästa sommar - DÅ ska jag inte jobba här i alla fall!" (vore faktiskt rätt typiskt mig).   

På nyårsafton bär det av mot växjö där jag ska fira in det nya året med mina absoluta favoriter. Vår förhoppning (lägg märke till att "förhoppning" är understryket!) är att vi ska kunna gå lite rakare denna nyårsafton. Hehe.


Gott Nytt År på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback