Rastlöshetens centrum

Jag är fruktansvärt rastlös. Det finns både för- och nackdelar med att bo i sådan här liten lägenhet. Fördel; väldigt liten yta att städa på. Nackdel: När man känner att väggarna kryper på är det svårt att gå undan. Vart ska jag ta vägen? Upp från stolen, gå ett par meter i hallen tills jag når ytterdörren, möjligtvis ta till höger och in på toaletten för att sedan vända och gå samma väg tillbaka till stolen. Försvinner rastlösheten då tros? Ut och gå orkar jag inte heller, dessutom har jag och min mp3 redan varit ute på en långpromenad idag; en sväng runt Växjösjön.

Så vad ska jag göra nu i afton? Något förslag? Snälla inte tv:n, jag är såååå trött på den!


Jaha.. återvända till soffan kanske. Kan ju stänga av tv:n om jag inte vill titta på den och så kan jag.. hm.. jag kan.. hm.. titta på en svart tv-ruta?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!!

Postat av: ida

aaa jo syrran brukar kolla på svts hemsida :D får börja göra det jag också ^^ hehe.
God natt (:

2007-12-06 @ 21:44:13
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: Move Me

Läsa böcker? :) Ibland önskar jag att tvn gick sönder så att jag tog mig samman och läste lite istället :)

2007-12-06 @ 23:03:18
URL: http://inredarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback