Plastparty

Precis hemkommen från ett Tupperwareparty (plast-party) hos Maria och Jimmy (Jimmy och Baloo var dock utkastade kvällen till ära). Inga inköp för min del, förklarade för min kära moster att min plånbok just nu prioriterar mat för veckan samt en hemresebussbiljett till nästa måndag. Fanns dock en väldigt söt liten form till minikakor. En av damerna utropade glatt "Det där ser ju ut som små bröst!". "Ja den där formen behöver i alla fall inte jag köpa, jag går bara in till Maria och fråga om jag får låna hennes bröst!". Haha.

Trevligt att umgås med lite annat folk än studenter som omväxling (hoppas inte att någon tar illa upp nu), folk i alla åldrar, gamla som unga. En söt liten tjej på tre år (påstod hon själv att hon var i alla fall) vid namn Maja. Pratade på om allt möjligt, att hon har gympa och vet du, då har hon gympakläder på sig och klättrar runt som en apa. Fast någon apa är hon förståss inte, nej absolut inte! Hehe. 





















Nähä, kanske dags att krypa i säng snart om jag ska orka upp till morgondagens julkalender - man blir aldrig äldre än vad man gör sig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback