Julmys och julklappsrim

Julmyset med Bästa är över. Blev pepparkaksbak, julmusik, tomteluvor i alla dess former (även renhorn), en väldig massa julgodis, jul från Disney, klä julgranen, julklappsutdelning, julrim m.m. Själv fick jag en jättekartong med 25 paket nudlar i - kan man få en bättre julklapp? Haha. Eller jo, Malins sex-bok var inte fel den heller förresten.. Och Johannas badmössa var riktigt het, Emelies diskhandskar är jag riktigt avundsjuk på, liksom Linas mjölkskummare och Pias sugrör. Dock hade jag inte velat ha Martins fejk-bröst. Isch, läskigt.. 

Antar att ärliga vänner är något som är bra - för nog är de ärliga alltid! Jag är tydligen den som anses vara mest trög i vårt lilla gäng. Tydligen ser jag även ut som en plastikopererad 70-åring (nog bland det värsta jag har hört om mig själv!). Enligt vissa är jag den som är mest pryd, någon protesterade och sa att Camilla minsann kan vända på allt och få det snuskigt. Hm.. Själv säger jag bara en sak - Ingen kommentar!


Julklappsrim

Moderna flickor gör det själva

när lusten faller på någon gång runt elva.
Okej att du kanske önskade dig en "riktig"
men nog är storleken inte viktig.
Nej, det viktigaste är ju att "det går".

Moderna flickor vill ha hårda julklappar i år.

Stackars Lina fick ju ingen espressomaskin som hon önskade sig utan "bara" en mjölkskummare.. hehe!


Kommer att sakna Er i jul..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer definitivt sakna fröken C! Ser fram emot en rolig nyårsafton, förhoppningsvis inte lika blöt som förra årets dock...

2007-12-16 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback