"Full fart mot helgen!"

Fredag, slutet på pluggveckan - otroligt skönt! Hade ännu en föreläsning med Mr Grå / Gösta idag. Förstod lika lite idag som igår. "Vi tror på H0. Vi kan alltså då konstatera att vi inte tror på H0!" Hm, var fler än jag som höjde på ögonbrynet och undrade vad Mr Grå svamlade om. Jobbigt att gå på föreläsningar där man känner sig som en komplett idiot. Tentaresultatet från statistik 1 kom i alla fall idag - en anledning till att vara glad då jag aldrig mer behöver läsa detta ämne! Nu ska jag bara klara mig igenom statistik 2 och sedan ska jag aldrig mer ens närma mig ett ämne som liknar allt det här (säger jag som går på ekonomprogrammet, hm!).
 
Ikväll blir det tjejkväll hos Malin. Matlagning och sedan Idolfinalen. Jo jag vet, jag bojkottade ju Idol då Daniel åkte ut (2 veckor sedan eller?), men får väl blunda större delen av programmet eller nåt. 

Imorgon blir det utgång på Campus - lovely! Blir inte alltför många sådana utgångar numera utan vi har blivit riktiga tofflar. Men imorgon - DÅ! På söndagen ska vi på adventsgudstjänst i Domkyrkan - vi räknar väl med att be om syndernas förlåtelse efter lördagskvällens gallej kanske. Hehe.   


Hem till Ronneby för jullov den 17/12 - LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilket tidigt Jullov,
brukar inte de vara placerade 20-23?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback