Förvirring

Konversation i biblioteket:

- Jag har inte köpt någon julklapp till min hemliga person än. Det är väl inte på söndag? Nu på söndag?
- Jo vi slutar ju på måndagen.
- Oj då. Vad är det för vecka egentligen? Baka också ja, baka på onsdag.. det är väl inte onsdag imorgon heller?

En stund senare..

- Jag har redan köpt till min hemliga person.
- Men du sa ju nyss att du inte hade gjort det!
- Sa jag? Jo jag var nog lite förvirrad igår...
- Igår? Du sa det ju för runt 10 minuter sedan.
- Nää.. gjorde jag?!

Förvirringen är maxad - ingen nämnd, ingen glömd! Hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var de emelie eller?

2007-12-11 @ 12:24:51
Postat av: Camilla

Anonym? Som sagt - ingen nämnd, ingen glömd! Men visst bränns det en hel del.. haha.

Postat av: Emelie

Det var väl ändå inte jag som sa allt det där? Skrämmande...

2007-12-11 @ 12:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback