Ett tecken

Tenta imorgon och vid varje tenta upprepar jag samma procedur; med mig har jag frukt, en loka med röd kork, ett paket Extra Drops, ett oöppnat (mkt viktigt!) paket tuggummi samt en splittans ny penna. Den här ritualen är mycket viktig för mig och ett avgörande moment i min tentaskrivning.

Så vad hände idag? Jo Lokan med den röda korken var slut och likaså mina Extra Drops - PANIK! Helt klart ett tecken på att jag inte kommer att klara tentan. Fan! Så när jag meddelar mitt tentaresultat på fredag så vet ni vad det beror på; Det är Willys fel att jag lär för göra en omtenta då de inte har mina tentavaror i lager. Suck...



Kommentarer
Postat av: jooeee

du kan ju lika gärna skita i å gå till tentan imon då ju! :P

Postat av: Camilla

Äh, alltid lär man sig ngt! ;)

2007-12-04 @ 18:18:34
URL: http://camiiiilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback