"Ett gott skratt förlänger livet"

Tjejkvällen i afton var underbar - skönt att få dra dåliga skämt och skratta om allt och ingenting. Om talesättet "ett gott skratt förlänger livet" stämmer kommer jag leva länge just på grund av er! Resultatet från idolfinalen var väl väntat (Nej jag blundade inte mig igenom programmet; Malin sa att hon ville kunna se mina vackra ögon, hehe!) - ettan kommer spela in en urusel skiva på rekordtid, får sina 15 minuter i rampljuset och glöms inom kort bort medans tvåan kommer att bli framgångsrikare och slå igenom på ett högre plan än så; som exempelvis Darin och Måns (även om dessa artister absolut inte tillhör mina favoriter!).

Nu ska jag soooova! Imorgon väntas lite shopping på stan och sedan fest hos Jooey - lovely!

image436

Fotograf: lillebror Simon.. hm! Motiv: en oerhört trött Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback