Ensam fredagkväll

Nu tar jag helg - statistiken kan dra dit pepparn växer eller något.. Fredagkväll och för första gången någonsin sen jag flyttat till Växjö (jo det är nog sant!) ska jag sitta här hemma i min ensamhet. Alltid brukar det vara något på gång men inte ikväll.. Ikväll blir det.. hm, ja vad ska jag egentligen hitta på? Lite tv kanske?

Övriga planer för helgen:
- Göra julgodis till julfesten.
- Filmkväll med Lina och Johanna imorgon.
- Städa hela lägenheten ordentligt!
- Packa!
- Julfest med Bästa på söndageftermiddag innehållande både julbak och julklappsutdelning och självklart ska vi även klä Emelies gran.  

... och på måndag väntas först en laboration i statistik och sedan hemresa till Ronneby och JULLOV!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh så skönt med jullov:D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback