D-Dunk, D-Dunk, D-Dunk...

Huvudvärken är påtaglig. Den gör mig sur, arg, vresig och.. otacksam! Orkar inte med mig själv och då orkar jag verkligen inte med någon annan. Trots huvudvärken är jag väldigt rastlös. Vill göra något trots att jag egentligen inte orkar. Vill bara bort härifrån, det spelar ingen roll vart, bara det är bort! Detta samtidigt som det just nu krävs en enorm ansträngning för mig att ens ta mig upp från huvudkudden. 

Känns ensamt trots att hela familjen är hemma. Känns.. tomt! Ingen fattar, ingen förstår och inte orkar jag försöka göra mig förstådd heller. Vill bara att alla ska fatta av sig själva och när de självklart inte gör detta blir jag irriterad. Frågan är om ens jag förstår..  


... nej det är nog inte så lätt att leva med mig...




Igår fick Linda en liten flicka vid namn Tilde - ett stort grattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback