Avklarad

Tentan i statistik är nu avklarad. Känns bra, skönt att ha det gjort. Tentaresultatet kommer redan på fredag. Får se då hur det gick, vill helst inte uttala mig innan dess.

Precis hemkommen från stan - julklappsshopping med Malin. Inte många julklappar kvar att köpa nu; endast till far och mor och vad jag ska köpa till dem har jag redan listat ut. Måste även köpa en present till en hemlig person, en mycket mycket svår person.. hm!

Så vad ska jag göra resten av dagen? Mycket bra fråga! Vädret är dötrist, grått och regnigt, så någon promenix blir det i alla fall inte. Städa kanske? Behövs verkligen.. Plugga? Finns inget att plugga på (Wiiihuuu!). Tv? Absolut, är ju Bonde söker Fru ikväll - får absolut inte missas! 

 

Kommentarer
Postat av: sarah

Du klarar sakert tentan cammy! snart ar vi tillbaka i de smalandska skogarna igen...och da ses vi! ha det fint! kraaam!

2007-12-05 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback