Ansträngande

Det är ansträngande att vara ledig (visserligen jobbade jag igår men ändå!). Man blir så trött om kvällarna. Inte en enda kväll har jag varit uppe till efter tio. Faktum är att jag igårkväll gick till sängs vid halv sju - så trött var jag! Sen ringde dock både Josse och Brattan och väckte mig innan klockan slagit halv nio - att ni inte kan ta hänsyn! Hehe.

Idag ska jag vara ledig heeela dagen! Inget jobbande idag inte. Ska promenixa med Hanna och Bailey om en liten stund och sen ska jag hem till farmor och farfar och duscha. Inte mycket som har hänt på vattenfronten. Vi är väl på god väg att få en ny varmvattenbredare men innan det sker (eftersom det är rörmokare OCH elektriker inblandade lär vi inte få någon ny inom en snar framtid) ska vi tydligen vara utan vatten helt och hållet. Välkommen tillbaka till stenåldern! Igår fick mamma för sig att hon skulle torka golven och fram tills nu har vi alltså åtminstone kunnat värma vatten för sådana ändamål - men nu är det alltså slut på det! Funderade just på hur sjutton jag ska kunna borsta tänderna innan jag ska bege mig ut för att träffa Hanna. Hm!

Emelie - boken är utläst! Antar att det säger en hel del om hur mycket det händer här i Ronneby.. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då är jag ju naturligtvis väldigt nyfiken på vad du tyckte! För övrigt har jag en ny som jag tycker du ska läsa när vi kommer tillbaka. Å andra sidan kanske man prioriterar en annan slags litteratur då.. Ha en bra helg!

2007-12-22 @ 12:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback