12 hela timmar

Gick och la mig klockan halv tio igårkväll. Tänkte glatt att jag skulle börja läsa i min nya bok som jag lånat av Emelie. Somnade med boken i handen efter två sidor och sov sedan stenhårt till klockan tio i morse. Borde må toppenbra efter 12 timmars sömn och det gör jag väl också bortsett från den dunkande huvudvärken som gjorde sig påmind direkt när jag satte mig upp i sängen.

Nu ska jag dock stunta i det där dunkandet. Lyssnat på julmusik under hela förmiddagen och tassat omkring här hemma med tomtar som ska pryda vårt julfina hem. Jag bara ÄLSKAR julen hemma i Ronneby..

Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt att siva så länge:D Men attans otur med huvudvärk! Kram

Postat av: Emelie

Ang: visst är boken fängslande?

2007-12-18 @ 19:06:45
Postat av: Camilla

Hehe, inget fel på boken nu när jag läst ett par sidor! Snarare ett stort fel på mig! :P

2007-12-19 @ 09:42:11
URL: http://camiiiilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback