Underbara vardag..

Då sitter jag här i min lilla etta på 25 kvadrat och äter frukost, den obligatoriska frukosten bestående av müsli. Av någon anledning smakar müslin mycket godare hemma i Ronneby. Här på Campus passar det egentligen bättre med.. knäckebröd och keso! Hur som helst, höll på att fixa och dona här i lägenheten nästan hela kvällen igår och jag har gjort framsteg - nu kan man till och med se delar av golvet men i övrigt är upp-packningen långt ifrån klar. Är mycket som ska upp på vinden också (Huuu.. ska besegra min rädsla och trippa upp på vinden alldeles ensam).


Dagens schema; Stan med Johanna (och Malin?) på förmiddagen, en liten promenix med Sarah under dagen, förhoppningsvis kommer Per-Åke hit och fixar min säng (satans jävla skitsäng! Har fått sova på en madrass på golvet i natt) lite senare på eftermiddagen och ikväll vankas såklart FEST och Campusfestivalen. Mellan dessa aktiviteter ska jag försöka att städa och fixa här i lägenheten så mycket jag bara kan och givetvis lyssna på Melody Club så jag värmer upp ordentligt inför kvällen. Med andra ord - vardagen har rullat igång och jag älskar det (åtminstone så länge vi slipper alla ekonomiböcker).

Kan även meddela att jag igår inhandlade en ny digitalkamera (det är därför det ekar så tomt på mitt konto just nu, hm!) så nu ska här tas kort! Så alla kameraskygga - sorry, ni kommer inte undan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback