Sunny Beach - here we come!

En heldag har spenderats i staun i Karlskrona idag. Var länge sedan jag kom hem med så många shoppingpåsar (ändå var de inte överdrivet många!). För att jag inte ska verka vara en alltför egoistisk och självupptagen person vill jag även påpeka att jag faktiskt inte enbart har handlat saker till mig själv utan faktiskt en del presenter också. Känner mig riktigt nöjd med dagens inköp faktiskt! Hehe! Träffade även Josse en snabbis i stan vilket var nice..

Imorgon vid den här tiden kommer jag och de två av världens bästa att befinna oss låååångt härifrån, i Bulgarien. Vi har nu en helt underbar vecka att se fram emot, ett helt oskrivet blad som ska innehålla en hel jävla massa bad, sol, fest och skratt. Fan vad jag älskar livet ändå !! (Jag vet, jag försöker faktiskt sluta svära men ibland är det faktiskt tillåtet att ta till sådana här ord för att det ska gå att uttrycka en viss känsla riktigt ordentligt - så det så!).

Kommer alltså att dröja ett tag innan jag skriver här igen så alla mina trogna läsare (hm, kanske inte så överdrivet många men ändå!) får ha det så bra så länge! Nu ska jag återgå till min packning och svar nej, jag har ännu inte påbörjat den (har dock letat fram mitt pass!) men nu ska här bli ordning och reda!



Jääääävla mygg!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hoppas du får en kanon vecka i Bulgarien baby!
Det är du värd innan allt plugg sätter igång igen. Men kommer saknar dej en hel massa;) hihi.. Massa pussar till världens bästa;)

2007-08-14 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback