Startskottet för nollningen 2007

Packa, packa, packa.. Var kommer alla dessa kläder ifrån och hur kommer det sig att jag inte ens använder hälften av dem? Kanske borde rensa ut? Svar; JA! Men det kan ju "vara bra att ha". Hm, smarthuvud...

Imorgon bär det av mot Växjö.. Åh, jag längtar (hur konstigt det än kan låta för en utomstående)! Idag börjar nollningen i Växjö så nu någon gång vid den här tiden kommer alla de nya små nollorna börja med att häva i sig öl efter öl eller cider efter cider och kommer sedan fortsätta med det veckan ut. Åh - det är inte utan att man blir lite avundsjuk för vem hade inte velat gå igenom nollningsveckan en gång till?! På onsdag vankas Campusfestivalen och det här året kommer vi förmodligen vara iklädda våra högt ärade gröna overaller (sådana har minsann inte nollorna!!)

Mer och mer dyker upp hela tiden. Förvånas inte över någonting numera.. Fest? Jaha ja, kunde man ju inte tro! Kommer mest att sakna umgänget runt omkring - dessa otroligt underbara människor! I övrigt är jag mest likgiltig - orkar inte bry mig, orkar inte vara arg och sur, orkar inte förlåta, orkar ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback