Noll koll!

Jag får inte klaga, jag får inte klaga, jag får inte.. Äh, skit samma; jag avskyr den här satans värmen, denna otäcka åskvärme som gör att skallebank uppstår och att man rent allmänt känner sig segare och trögare än vanligt. Fan också! Jag fick ju inte klaga - skit också! Positiva tankar, tänk positiva tankar.. Det har ju inte regnat på hela dagen (inte än i alla fall!) - lovely!

Var välbehövligt med en sväng till Växjö i veckan.. Nu kan jag slappna av och det känns underbart! Kontrollen är återfådd (åh, denna underbara kontroll!). Sedan fanns det ju en del tråkiga inslag under dessa dagar också. Sorgligt att allt blivit som det har blivit.. Otroligt kul att träffa Jooey i alla fall och nog kommer vi se mer av varandra nu framöver - vi och Malin! Tänk att vi är här nu, tänk så otroligt fort sommaren har gått. Slog mig på riktigt igår att nu snart ska vi bege oss iväg på en resa och vet ni vad - jag har noll koll! Jag har ingen aning om när flyget går, när vi är framme, vad hotellet vi ska bo på heter, vilken tid vi ska åka hem, när vi åter igen är tillbaka i Växjö, hur mycket pengar jag ska ha med mig, vilken solskyddsfaktor jag ska ha.. Jag har ju inte ens tillgång till mina egna biljetter till varken flyget eller tåget (Och tack gode gud för det kanske!). Vad skulle jag göra utan Johanna och Malin.. Hm, det vore kanske på sin plats att leta reda på mitt pass nu i dagarna?! 

Har påbörjat min packning idag, det vill säga jag har tagit upp resväskan från källaren och lagt den på sängen, jag har öppnat min garderob och sedan insett jag inte orkar ta itu med packningen - än! Det får vänta lite till för vi åker ju faktiskt inte förrän på tisdag - gott om tid! Vågar nästan satsa en slant på att åtminstone en av mina båda medresenärer har det mesta packat och klart.. Hehe!

Ikväll blir det en lugn kväll hos Brattan (har inte blivit allför många sådana i sommar precis!). Blir väl en massa prat och lite skvaller, en riktig liten tjejkväll helt enkelt!

Uppdatering.. Nya planer för kvällen; Vi ska följa med Henrik en bit utanför Backaryd (Brattans påhitt; fråga mig inte vad vi ska där och göra! Haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att du har en alldeles utomordentlig (hur fan stavas de?) reseledare med dig. och då syftar jag faktiskt inte på johanna. men iaf heter hotellet fenix. kan ju vara bra att åtminstone veta de...

2007-08-11 @ 19:12:37
Postat av: Anonym

hahaa... jag kan informera om att tåget gårvid 10.12, jag som har biljetterna till tåget. om du vill veta när flyget går så får du fråga den utomordentliga reseledaren(syftar ej på mig) förhoppningsvis har hon koll på dem...
och om du syftade på mig med packningen så kan jag säga att jag har kommit så långt som att jag vet att allt som är kvar i min garderob ska med ner... men inte längre! har ju iaf två dagar på mig... hehee!! see you on the way down!! måste praktisera lite engelska nu... hahaha:D

2007-08-11 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback