Längtar..

Passar inte längre in i min gamla verklighet. Allt och alla är så förändrade, eller är det kanske jag? Nej vill bara tillbaka till Campus, till Växjö - har fått nog av Ronneby nu. Ska bli så skönt att komma tillbaka till min riktiga verklighet, till mitt vanliga liv. Tisdag... DÅ! :)
 
Gårdagens afton spenderades hos Josse. Blev mkt prat (mkt att ta igen!), lite dricka och en hel del hostande från min sida. Blev även en liten utgång, en väääääldigt lugn sådan. Träffade många kända ansikten ute. Natten spenderades sedan i Nättraby. Kul att träffas i alla fall - väldigt kul!

Dags att försöka ta tag i sitt liv? Hm!


Kommentarer
Postat av: Jooeee

känner det samma... ska bara retas lite nu, jag kommer tillbaka redan imon... thi* skämt och sidor, det ska bli helt underbart att få träffa alla igen och komma tillbaka till det som man lämnade innan sommaren!! ses snart!! puss puss

Postat av: Kossan

och jag kan inte heller mer än hålla med. Är det alla andra som förändrats eller är det jag? kanske en kombination.. Hur som helst, jag kommer upp på onsdag. Ska bli RIKTIGT skoj att får höra om er sommar (då syftar jag främst på Bulgarien, förstod det som att Johanna har en del att förklara) //uttråkad bybo

2007-08-26 @ 11:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback