Kräftskivan 2007

Söndag... Dags att börja packa på allvar kanske eller ska jag vänta tills imorgon kanske? Idag ska sista dagen på jobbet avklaras och sedan vankas SOMMARLOV på riktigt. Jippie!

Igår var det dags för den obligatoriska kräftskivan på Aspan tillsammans med familjen Norin ("Halmstadskusinerna") och farmor och farfar. Blev faktiskt en väldigt lyckad och trevlig tillställning, trots att jag sent på eftermiddagen inte alls kunde förstå hur jag skulle kunna hålla mig vaken en hel kväll. Kräftor i mängder på bordet, glas som fylldes på så snart de hade tömts, den ena snappsvisan avlöste den andra, mygg i mängder, glada rop och goda skratt. Trevligt värre! Vissa blev till och med lite på lyret (oberservera att jag var utsedd till att vara kvällens chaufför och därmed höll mig till mitt bubbelvatten hela kvällen!).





Här är lite bilder från kräftskivan.. Tack för en trevlig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback