Instängd

Har ännu inte vistats utanför lägenhetsdörren. Regnet öser ner och har gjort det hela dagen så har suttit inspärrad i min lilla lägenhet på 25 kvadrat heeeela långa dagen. Suck! Jag har i alla fall beställt nya gardiner nu (och med tanke på min beslutsångest så tog ju det här ett bra tag!) och har även letat fram blanketter för bostadsbidrag (måste försöka att ta tag i det här i år!).

Hur ska jag då spendera resten av fredagen? Förhoppningsvis kommer Per-Åke förbi ikväll för hade verkligen velat få min säng fixad och sen blir det middag tillsammans med Jooey.

Nähä, kanske skulle hitta på ngt nu.. Vad sägs som tv? Hm.. BLÄÄÄÄ!!

Kommentarer
Postat av: Sunshine

TV är alltid bra när man är hemma och har tråkigt.
Ett tips: Se på en film om det bara visas dåliga serier.

Trevlig fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback