GRATTIS !!

Idag fyller världens bästa Jooey 20 år - Hurra Hurra! Välkommen i icke-tonåringaa-klubben. Nu är det dags att köpa anti-rynk-cremer, börja pensionspara och göra allt för att se så ung ut som möjligt.. Men också dags för att gå till systemet och trycka upp körkortet under näsan på den snorkiga kassören (inte att förakta!).
 
Hoppas i alla fall att Du får en toppendag! Tyvärr lyckades jag inte få tag i något strippogram (Eller vänta, Petter hade väl en kompis som kunde ställa upp?). Får vänta till nästa år, hoppas att du inte är alltför besviken.. Annars kan säkert jag och Malin beställa ett extra förmånligt strippogram till Dig i Bulgarien om lite mer än en vecka (med tanke på vad det står i tidningarna). Haha!


Joooey - yes yes..


Ikväll är det Sailet som gäller - Oh yeah!

Kommentarer
Postat av: Jooeee

Hahaa... vilka fina, jätteFINA bilder du har lagt ut på mig... ska hämnas ngn gång!! thi* hade en underbar dag... kunde dock ha varit bättre om jag firat den med campusgänget... ett annat år kanske!

Postat av: Camilla

Yes... o snart vankas ju Bulgarien - Jiiiihaaa!

2007-08-06 @ 17:46:18
URL: http://camiiiilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback