Campusfestivalen 2007

Då var Campusfestivalen till ända.. Förfesten innan festivalen var traditionell och som vilken förfest som helst på Campus? Nje, inte riktigt.. Min kamera strejkade (min splittans nya!!) och därför blev det inte ETT ENDA kort taget (förutom de Johanna tog med sin nya mobilkamera). Men i övrigt var nog förfesten ganska traditionell - det var samma gamla människor, samma gamla drickspel, samma gamla musik - ja allt var som det alltid varit! Och det är ingen som helst negativ klang i det hela - allt var precis lika roligt som vanligt (åtminstone om vi bortser från vissa tråkigheter).

Melody var bra tror jag.. Mitt starkaste minne från när vi tittade på Melody Club var att det var väääldigt trångt och tyckte synd som stackars Lina som är nästan ett huvud kortare än mig. Stod där i publiken där alla skrek och tjoade och tryckte sig framåt för att se så mkt som möjligt av Melody Clyb och det enda jag tänkte på var att jag var glad att jag hade gummistövlar på mig för var väldigt lerigt och att jag måste försöka att inte trilla för då kommer jag att bli ihjältrampad och hur kul är det liksom?! Hrm, klyftigt Camilla, otroligt klyftigt!

Johanna följde mig hem senare på kvällen trots protester från mitt håll. Så här i efterhand är jag ändå glad att du följde mig Johanna för kändes som om hela världen var en enda stor berg-och-dal-bana när sedan ensam banade upp för spiraltrappan. Hrm!

Idag vankas städ, tvätt, disk.. Välkommen tillbaka kära vardag!

Tack för en trevlig afton - we are back for real!


- Hej! Jag heter Johanna och jag är inte från Ronneby men jag hoppas att det går bra ändå! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback