Bulgarien 2007

Hemma igen efter en kanonsemester i Bulgarien tillsammans med Malin och Johanna. Blev ungefär som planerat - en massa sol, en massa bad, en massa fest och givetvis en hel jävla massa skratt!

Veckans bästa; Hm, svårt! Kan det vara poolen? Eller kanske barborden som var helt otroligt roliga att dansa på? Hm..

Veckans tabbe; Malin låser ute sig själv (på fyllan) i korridoren iförd endast trosor och BH. HAHA!!

Veckans sämsta; ORMARNA! Gaaahh.. Dessa satans jävla jätteormar som en massa bulgarer försöker pracka på en och sedan bli fotograferas med. Mitt i min rädsla utbrister jag med Malin tätt intill mig (av ren reflex) "MAMMA!". Haha, utlöste en del skrattsalvor bland folk runt omkring. Hm!

Veckans tuffaste; Förmodligen att flyga parasail. Inte så särskilt otäckt (faktiskt!) men gud vad ont det gjorde i armarna. Tufft var det i alla fall att hänga där uppe i luften och se ner på hela Sunny Beach.

Veckans livsminne; Strippklubben.. Herregud, vi var i chocktillstånd när vi kom ut därifrån och det vi var mest chockade över var faktiskt INTE killarnas "dansuppvisning" utan hur tjejerna i publiken betedde sig. Tänker speciellt på en viss Inger (svensk tant i 60-70-årsåldern) som var där och som blev uppslängd på ett bord av en juckande bulgar. Urrk.. Nä, strippklubbar var definitivt inget för oss och tydligen inte för våra två norska väninnor heller. (Kan meddela Johanna och Malin att bilderna blev oooootroligt bra. Haha)

Veckans äckligaste mat; Hm, svårt att välja.. Nej, maten var verkligen ingen höjdare!

Veckans flirt; Hm, kan det vara Johannas dansk? Haha.

Veckans ajabaja; Malin fick för sig att hon skulle röka något som inte ser så coolt ut när man aldrig gör det annars. Haha!

Veckans dyraste; Förmodligen Malins telefonräkning. Ajajaj..

Veckans bästa drink; Hm, svårt att välja..

Veckans attack; Livsfarliga parasoll-spjut-spetsar som attackerar en i poolen. Gaaah..

Veckans bästa låt; "Giftig" med Mange Schmidt och Petter - Oh yeah!

Veckans skit-kortspel; Chicago.. Helt värdelöst kortspel, trots Malins och Johannas protester.. Fast det är klart - jag VANN ju ändå! Haha.

Veckans pucko; Ja, Malin och Johanna skulle väl säkert ge denna utnämnelse till mig fast jag skulle nog vilja kasta ett par extra strålkastare på alla dessa idiotiska inkastare. Ett nej är ett nej, ska det vara så jävla svårt att förstå!

Veckans cooling; Helt klart Johanna som vågar sig på att käfta emot en viss bulgar genom att göra något så coolt som att räcka ut tungan! Hahaha..

Veckans tuffaste brudar; Helt klart vi! :)



Kommentarer
Postat av: Jooeee

hahhaa... vilka minnen!! ve kans drink för min dl är iaf sex on the beach! vill inte ens räkna hur många jag drack!! (kommer inte ihåg snarare, thi*)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback