Suck!

Denna dag börjar ju inte så bra precis. Upp tidigt eftersom det nu skulle pluggas och göras uppgifter. Nähä, då var uppgiften inte utlagd ännu! Ja, vi åker iväg o tränar istället nu på morgonen! Visserligen har jag precis kommit ut ur duschen men strunt samma, träning blir det! Nähä, de öppnar inte förrän tio på måndagar.. Så nu sitter jag här och bara väntar på att klockan ska slå tio när jag egentligen kunde ha sovit ut istället. Suck! Men nu kan väl dagen bara bli bättre, eller? Nej vänta, är det inte idag tentaresultatet bör komma? Åh, orkar inte!

Jag har åtminstone lyckats med en bedrift denna morgon - nämligen med att städa lägenheten! Var verkligen välbehövligt.. Förstår inte hur en enda person kan stöka till så mycket. Låg kläder en lång rad från sängen, ut i hallen och sedan in på toaletten. Hm!

Nähä, dags att svettas lite i träningslokalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback