Studio 54



 Emelie - Malin - Camilla - Johanna

Hetingarna! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Camilla, jag ber dig på mina bara knän: avlägsna den bilden från jordens yta inom snar framtida. Om inte för min skull, gör det för allmänhetens välbehag.

2007-04-02 @ 09:27:14
Postat av: josse

Fan vilket bra kort hjärtat.. du är ju hur söööt som helst... 10 poäng till dej;) älskar dej baby!

2007-04-02 @ 22:16:40
Postat av: Camilla

Haha, jag är ju utklädd till prostituerad och du säger att jag är söt?! Hm.. Haha!

Postat av: Josse.

Ja hon är den sötaste som finns;) hehe.
neeej du var ju skit sööt på de kortet;)
så ska du va när vi ska gå ut nästa gång=)
Alltså camilla de va skit snyggt;)

2007-04-03 @ 09:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback