Helgen - den ni!

Har nu anlänt till Campus igen efter en helg i Blekinge tillsammans med Johanna. Hur var då helgen? Ja hur ska man egentligen beskriva den.. Märklig, lite halvt förvirrande, högst ovanlig men ändå otroligt rolig och minnesvärd  - en toppenhelg helt enkelt! Det som jag framförallt syftar på då är utgången i Karlskrona under lördagen. "Vad tog det åt dig egentligen?" frågade Jessie mig med ett skratt idag förmiddags. Ja du.. Mycket bra fråga! Kan dock meddela att det inte bara var jag som betedde mig högst ovanligt utan Joey var inte riktigt sig själv hon heller. Haha! Kul hade vi i alla fall även om vissa minnen svider lite just nu. Hm.. En sak är säker; inga bilder från den här kvällen ska få komma ut och inga detaljer heller - aldrig!

 

Men lite citat skadar ju aldrig..

 

"Ska jag hjälpa dig med tanken stumpan?" Eeehh.. Nejtack!


"Ni ska inte köpa ett par porrtidningar också?"
Sagt av en nykter expedit på Statoil då jag fick i uppdrag att gå in och betala för bensinen klockan tre på natten. Eeehh.. Nejtack!


"Får jag en puss av dig så betalar jag hela taxin. Du är den sötaste tjejen i den här taxin iaf."
Urk! glöm det!


"Jag är inte ditt hjärta!"
Bästa kommentaren på hela kvällen!


"Jessie för helvete, nej det är vi verkligen inte!"
Hm, tala är silver men tiga är guld. Varför kan jag inte bara hålla tyst?

 

 En sak ska tilläggas; musiken under kvällen var i toppklass, flera Campus-låtar. Och du Joey, "Jag är en riktig raggare?" - vilken elitlåt! Haha!


Kommentarer
Postat av: Joeeey

Hahaa... vilken helg det blev;) sjuukt roligt och minnesvärd! håller med om att allt inte kommer att förtäljas! thi*

2007-04-30 @ 14:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback