Glad Påsk!

image56

Idag bär det av mot Blekinge - Härligt! Ska bli skönt att komma hem ett par dar och ser särskilt mycket fram emot morgondagen. Men först ska jag överleva denna föreläsning utan att somna. Hm, lär bli jobbigt att koncentrera sig på målkostnadskalkylering samtidigt som blicken sitter som fastklistrad vid uret. Packat har jag i alla fall gjort nu. Som vanligt har jag packat alldeles för mycket och ändå är det alltid något viktigt jag har glömt. Suck!

Jag önskar eder alla en GLAD PÅSK! En speciell påskhälsning till Campus-gänget.. Ät nu inte för många ägg, för då får ni skägg! (för drygt 16 år sedan kiknade jag av skratt då min moster sände mig detta rim i ett påskkort.)



Vad var det med alla igårkväll? En viss person lär ha varit på fest (någon annan förklaring kan jag ej finna!) och den andra.. ja vad sysslar egentligen den andra med?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback