Frustande och dreglande

Igår var det tjejkväll med Emelie, Lina och Johanna som gällde med middag och film - Nice! Vankades hemmagjord pizza och filmen "Holiday", som jag förövrigt redan sett (ja jag SÅG den!) men är ju en grymt gullig film. Linas spontana (!!) frustande och problem med att inte dregla när Jude Law trädde fram i rutan var det bästa på länge. Haha! En väldigt trevlig afton blev det som avslutades med en promenix runt Campus vid midnatt.

Ikväll vankas det fest i alla fall, på riktigt! Var ju hela två veckor sedan vi var ute nu. Eller nej förresten, jag var ju ute hemma förra helgen, men var två veckor sedan jag var ute på Campus! Men först ska jag och Joey ner en sväng till stan.. Inte för att jag har några pengar att göra av med men man kanske kan använda sig av några presentkort och fönstershoppa är väl fortfarande gratis?

Hur trög blir man egentligen av alkohol? Kan verkligen inte tänka mig att jag skulle betett mig lika korkat (och jag kan ändå bete mig enormt idiotiskt i nyktert tillstånd!) ens om jag var riktigt riktigt onykter. Nejtack! Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback