Fröken Duktig på nya äventyr..

Idag har jag tvättat mina enormt skitiga fönster. Känner mig väldigt stolt över mig själv! Inte för att resultatet blev något vidare direkt, nej det blev långt ifrån perfekt. Hade min mormor sett hur fläckiga mina fönster är hade hon förmodligen gått i taket. Men å andra sidan är de ändå tio gånger bättre än vad de var tidigare och det måste väl räcka? Energin till att städa är faktiskt enorm idag, tyvärr är det svårt att omvandla den energin till att plugga.. Helst av allt hade jag velat ta en promenix ner till stan och inhandla en ny vår-garderob men inser också att denna önskan är omöjlig! Inte nog med att jag inte har tid med att åka ner till stan för jag måste plugga, utan det är faktiskt så att plånboken ekar något skrämmande just nu och det är låååångt kvar tills kontot åter fylls med ett par siffror. Nej, vårkläderna får vänta tills.. ja, tills jag får lite pengar över (när det nu skulle vara?!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback