För min skull

Jag vet att du skulle göra det av kärlek, för att du bryr dig, du skulle göra det av omtanke till mig men snälla du får inte! Jag skulle aldrig klara det, jag skulle skämmas ihjäl, aldrig mer våga sätta min fot där - Aldrig! Jag skulle gruva mig för det här i all evighet, skulle hata mig själv något enormt. Så snälla säg inget, håll bara tyst. Ibland är det faktiskt bättre att bita ihop, le ett falskt leende och låtsas som om allt gick förbi helt obemärkt. Vill du vara min vän, vill du hjälpa mig - snälla försvara mig då inte! Sitt brevid mig, le lika falskt som jag gör och låtsas som ingenting har hänt - ignorera och stäng av fullständigt!

Gör det för min skull - jag gör det för både deras och min egen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback