Familjen Lustig

Lillebror (den stora) är konstig, för att inte säga knäpp! Och mamma och pappa, vad är de? Ja, blåögda och korkade kanske är två ord som passar. Herregud, vad tror de egentligen? Och jag då, storasystern - hur är jag då? Inte speciellt vettig i alla fall..  Kan man resonera som jag gör? Kanske inte.. Men vad sjutton, man lever ju bara en gång!

Ingen släktmiddag idag.. Blir släktkalas och firande av Simon hemma i Ronneby idag utan mig. Trist, jätte trist, men vad gör man när man har tenta? Nu gäller det bara att jag gör något vettigt av den här dagen också annars har jag stannat kvar här alldeles i onödan.
 
Och i helgen.. DÅ! Ser faktiskt fram emot det något enormt nu.. Dock har jag redan lyckats med det som jag alltid gör, nämligen att köra ihop precis allting. Men äh, saker och ting får väl bli som de blir! Jag ska ha kul, det är viktigast av allt, de som vill får väl hänga på och de som inte vill det får göra vad de vill - bäst så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback