April April din dumma sill!

Första april.. En fruktansvärd dag för en person som är lika lättlurad som jag. Hm! Än så länge har jag dock klarat mig någorlunda bra i alla fall, har till och med lyckats lura två personer - inte illa!

Helgen har varit bra - fredagskvällen var otrolig och minnesvärd. Glitter, sliskighet, skratt, dans, alkohol och underbara människor - kunde studio 54 varit bättre? Lördagskvällen spenderades med de bästa då vi grillade utanför Malins. Lina och Emelie har startat en hemmafru-förening. Ska se om jag någon gång kan ta mig i kragen och faktiskt försöka att klara deras inträdesprov i föreningen. Hm, lär inte bli lätt.. Louie har varit på besök också och sovit här i natt. Trevligt värre! "Ligger intelligensen i släkten eller?" Haha, vad annat kan man vänta sig av två blonda idioter?!



När ska allt det underbara ta slut och när ska allt bli som förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback