?

Vet inte vad detta inlägg ska handla om, vad jag ska skriva.. Kände bara att jag behövde skriva något men vad detta något är vet jag inte riktigt. Antagligen kommer detta inlägg att handla om något som är precis lika meningslöst som allt annat jag skriver här. Fast å andra sidan, vem bestämmer egentligen vad som är meningslöst? Det som är meningslöst för någon kan vara extremt betydelsefullt för mig. Ett ord, en blick, en klapp, en kram, allt sådant som egentligen är otroligt litet kan för någon annan ha stor betydelse. Är det så det är för mig, har obetydelsefulla saker plötsligt blivit betydelsefulla? Har allt ändrats? Är jag plötsligt i behov av något som jag har gömt mig för? Och allt det andra, är det borta? Så plötsligt? Är det möjligt? Trots att det lilla var väldigt betydelsefullt? Kanske ska dricka lite kaffe så jag vaknar upp ur mina dagdrömmar..

Jaha, då var ännu ett blogg-inlägg skrivet och precis som jag trodde blev det lika meningslöst som alla andra.. Dags för kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback