Min egna jägare

Idag firar vi att Sambon har tagit sin jägarexamen. Han är glad så jag är glad. Typ. Eller jag oroar mig nog liiiite mer för var det där vapenskåpet ska stå, hur stor del av husbudgeten som nu ska bli en köpa-dyra-gevär-budget och om alla semesterdrömmar nu är grusade till förmån för älgjakten. Men bortsett från det så är jag såklart superglad. Om inte annat kan det ju vara tryggt att ha ett gevär hemma ifall ryssen skulle invadera ön. Eller zombies. 

Idag har jag provsprungit Blodomloppet på lunchen. Jobbiga backar, men det gick bra. Nu är jag laddad inför i maj. Lite mer intervallträning och sedan skulle jag kunna våga hoppas på att slå förra årets tid. Kanske. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback