Ordning och reda

Jag gillar ordning och reda och att ha saker och ting på sin plats. Jag kanske inte alltid är så bra på det där med ordning och reda dock, utan lever mer efter mantrat att det man lägger i en låda syns inte och då spelar lite oreda inte någon större roll. Därför blev jag extra imponerad av en viss Veronica när jag upptäckte hur fint hon ordnat alla utklippta recept i en pärm. Utklippta recept har jag gott om men någon vidare ordning på dem har jag verkligen inte. Så här efter en flytt tenderar dock ambitionsnivån öka en aning vad gäller ordning. Dagen till ära har jag därför tagit efter Veronica inhandlat en pärm, en grönprickig sådan (till vår numera en aning gröna lägenhet). Vuxenpoäng till max om ni frågar mig!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe vad roligt att jag inspirerade dig :) visst är det kanon att ha allt på samma plats, känns som man använder dom recepten mer :)

vi får ju ta och laga lite god mat ihop snart så vi kan använda våra pärmar ;) haha

2011-01-20 @ 14:34:14
Postat av: Veronica

hehe vad roligt att jag inspirerade dig :) visst är det kanon att ha allt på samma plats, känns som man använder dom recepten mer :)

vi får ta och laga lite god mat ihop snart så vi verkligen få användning av pärmarna ;) haha

2011-01-20 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback