Morgonstund har guld i mund

Lördagsmorgonen är nog den bästa stunden på hela veckan. Vakna utvilad, veta att man kan ligga kvar i sängen hur länge man vill, äta frukost utan stressm och veta att man har en hel ledig dag framför sig och ännu en sovmorgon på ingång. Härlig känsla! Det hela är ju dock ganska beroende på om man var ute kvällen innan. Då kan den mysiga lördagsmorgonkänslan bytas mot ett grönt ansikte och en enda tanke "Jag ska aldrig mer dricka!". Jag och Niklas avvärjde dock alla former av festligheter under gårdagen och valde istället en riktig hemmakväll. Förrätt och varmrätt tillagat av världens bästa kock (Niklas) och sedan filmmys med lite godis. Det är grejer det! Och som sagt; att sedan vakna utvilad och pigg dagen efter är ett stort plus i kanten.

Ikväll väntas dock festligheter; Halloweenfest. Fast särskilt skrämmande halloweenfest lär det inte bli. Temat är 50-tal. Jag är ännu inte riktigt på det klara på hur jag ska se ut men min förhoppning är att det ska uppenbara sig framåt dagen. Skoj ska det i alla fall bli, riktigt skoj!

Få till de här frisyrerna på mig om ni kan. Jisses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback