Ping, pong... pang?!

Igårkväll kom tre självinbjudna tjejer väldigt spontant på besök. Lite dricka, skratt, "ping, pang, pong" och sedan försvann de tre fnittrande tjejerna ut i mörkret runt midnatt. Själv blev jag kvar hemma, då längtan efter att nana kudde var stor. Idag hägrar underbart härligt höstväder. Skillnaden mellan det fina vädret idag och det fina vädret tidigare i veckan är att jag idag har chans att faktiskt njuta av det på riktigt. Därför går det ju bara inte att ligga och dra sig i sängen halva dagen trots att tröttheten fortfarande ligger över mig.

Ikväll är det kalasdags! En viss herr Alexander skall firas och det ser vi fram emot.


Ni har säkert tröttnat på mina löv- och havsbilder för länge sedan.

Synd för er, för det har inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback