Life.

Jobb, jobb, jobb... livet består inte av mycket mer än det nu för tiden Idag efter jobbet begav sig i alla fall jag och Niklas ut i skogen på svampjakt. Tog sedan bilen till Ronneby för en snabbvisit hos farmor och farfar. De blev mycket glada för den lilla påse med svamp vi fått ihop. Eller blev de mest glada för att vi överraskade dem med ett besök? Svårt att avgöra. Det finns många människor som jag som jag skulle vilja lägga mer tid på.

Imorgon är fredagen här. Var någon som sa "det känns som det är måndag, fredag, måndag, fredag, måndag, fredag hela tiden!", och nog stämmer det alltid. Blir inget Malmö för mig i helgen i alla fall, vilket egentligen var planerat från början. Istället blir det födelsedagsfirande på lördagen och IKEA på söndag. Mycket potential!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback